Час обирати здоров'я

Семінар «Сервіс в медичному закладі: від черги в поліклініці до безпеки медика та пацієнта»

# ГалМЕД

Сьогодні, 15 червня 2021 року, в рамках XXVІ Львівського Медичного форуму та медичної виставки «ГалМед» відбувся семінар «Сервіс в медичному закладі: від черги в поліклініці до безпеки медика та пацієнта», організований Львівським обласним центром громадського здоров’я та ПрАТ «Гал-ЕКСПО».

Голова Комісії УГКЦ у справах душпастирства охорони здоров’я с. Севастьяна Карвацька привітала учасників та розповіла про шляхи співпраці УГКЦ та медиків, роль духовної допомоги пацієнтам в стаціонарах, забезпечення комфортного сервісу в медичних закладах, а також важливість розвитку капеланства в медицині.

Мар’яна Служинська, директорка Львівського обласного центру громадського здоров’я, виступила з презентацією «Сервіс в медичному закладі: від черги в поліклініці до безпеки медика та пацієнта».

"Йдеться не лише про високу якість надання медичних послуг, але і високу якість обслуговування пацієнтів. Має бути щире бажання допомогти пацієнту, уважно вислухати його. Якщо дати пацієнту кілька хвилин розповісти про свій стан, то він буде задоволений«, — переконана Мар’яна Служинська. Вона також наголосила на важливості професійного розвитку, зокрема, в лані розвитку комунікації.

Мирослава Децик, начальник управління у м. Львові та Львівській області Західного міжрегіонального департаменту НСЗУ, представила доповідь «Культура сервісу в комунальних медичних закладах».

"В час медичної реформи росте конкуренція: виграє той, хто має кращі навички комунікації. Все починається з керівника, необхідно покращувати культуру спілкування. Культура сервісу — це бути чесним з пацієнтом та дати йому відчути, наскільки він важливий«, — говорить Мирослава Децик.

Директор громадської організації «PH Capital. Експерти з громадського здоров’я» Марія Бачмага розказала про важливість належного ставлення до гідності пацієнта та шляхів її забезпечення в умовах закладів охорони здоров‘я. Слід подбати про чотири компоненти: повагу, автономію, приватність та інфраструктуру. В якості прикладу, вона розказала про результати дослідження якості обслуговування у трьох українських лікарнях.

Андрій Сороколіт, завідувач відділу моніторингу і оцінки Львівського обласного центру громадського здоров’я, ознайомив учасників з принципами інфекційного контролю в закладах охорони здоров‘я та особливостями профілактики внутрішньолікарняних інфекцій, виділив п’ять ключових моментів щодо дотримання гігієни рук. «Кожну інфекцію можна подолати, якщо її вивчити», — впевнений Андрій Сороколіт.

Наталія Рудакова, викладач кафедри психічного та фізичного здоров’я, розробник курсу «Людяність та емпатія для ЗВО» в рамках україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти», виступила з доповіддю «Цінності людяності та емпатії в культурі охорони здоров’я», звернувши особливу увагу на проблему самотності пацієнта у палаті медичного закладу: «Ми маємо прислухатись до пацієнта і залучати його до процесу лікування, адже пацієнт спільно з лікарем несе відповідальність за результат лікування. Навичкам спілкування треба починати вчити в університеті. Сервіс — це комунікація».

Повернутись

Наша адреса

вул. Некрасова, 4,
79010, м. Львів

Гаряча лінія

09:00–18:00
+38 032 260-19-18